moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

18 oktober 2009

shirtjes pimpen

Een tijdje geleden schreef ik over mijn aankopen bij Van Marieke. Ik kocht er o.a. strijkvelours. Afgelopen vrijdag heb ik daarvan een aantal applicaties gemaakt en op shirts gestreken. Wat een mooi materiaal. Super simpel om mee te werken met een heel professioneel resultaat!

Ik heb de figuren uitgeprint, op de beschermfolie van het strijkvelours geplakt met lijmspray (die van de Action kost bijna niets en werkt echt prima). Daarna heel netjes uitgeknipt, opgestreken, folie met geprint plaatje verwijderd en voila!

De Mickey Mouse vond ik op kleurmijninterieur, de Jip en Janneke hoofdjes nam ik over uit de meest recente folder van de Hema. (12 t/m 25 okt 2009)


Op de miniatuurfoto's lijken de figuurtjes wat gevlekt, dat is in werkelijkheid niet zo. Als je op de fotocollage klikt, zie je een grotere/betere versie.

1 opmerking: