moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

25 oktober 2009

vlinder-shirt

Nog voordat ik de Mickey en Jip en Janneke applicaties maakte, heb ik een vlindertje op een t-shirt gestreken.

Maar terwijl ik bij die andere shirts de eenvoud juist mooi vind, miste er iets op het vlinder-shirt... En dus heb ik er dit weekend een lijntje bij gestikt... alsof de vlinder vliegt!


Ondanks het rekken van de shirt-stof (en dan met name mijn ontbrekende ervaring ermee) is het best aardig gelukt!

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee met dat lijntje, dat geeft net wat extra's! Als je aan de achterkant eerst een dunne soort strijkvliseline strijkt, rekt de stof niet meer uit en krijg je lijntje net wat meer zoals je het in gedachten had (heb ik zelf geleerd, nadat ik een lijntje maar niet 'strak' kreeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, daar heb ik wat aan. Thanks voor de tip, Jente!

    BeantwoordenVerwijderen