moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

7 december 2009

niet te volgen?

Vraagje aan jullie mede-bloggers:

Ik lees allerlei blogs en reageer zo nu en dan op posts van anderen. Daar wordt dan soms ook weer op gereageerd. Leuk om te volgen!

Is er een makkelijke manier om reacties op mijn reacties te zien? Of moet ik dan gewoon die blogs weer lezen? Ook geen straf hoor, maar wel minder overzichtelijk...
Ilse, weet jij het misschien, jij bent volgens mij een fanatieke reageerder ;-)

Ik weet dat je bij sommige blogs kunt aanvinken dat je op de hoogte wilt worden gehouden als er reacties volgens, maar bij de meeste blogs zie ik die optie niet.

Ben benieuwd!

7 opmerkingen:

  1. Ik vrees dat je telkens weer opnieuw naar die blogs moet gaan want als er je de optie " op de hoogte houden van reacties" niet kan aanvinken dan vrees ik dat er niet veel anders op zit :-)

    Bedankt voor het compliment :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar was ik al bang voor :-(

    Ach, zit er niks anders op dan nog vaker blogs te bekijken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, volgens mij kan het inderdaad niet anders.. Dus, lekker vaak blogs blijven lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet alleen maar dat ik blij wordt als er een mailtje in mijn inbox staat met een naam omlijst door [ ] Want dat betekend een reactie!

    Ben ik nu triest? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @MiekK's: zal ik doen!

    @minkeltje: Triest? Dan ben ik dat ook, haha, natuurlijk zijn reacties leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet wel dat je bij alle punt.nl blogs automatisch een mail krijgt als iemand anders ook reageert.
    In die mail kun je die mogelijkheid dan weer uitzetten. Enne ben ik inspiratie? Gossie he zeg! bloos!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @hutsefluts: Ja inderdaad bij punt.nl blogs kan dat en bij wordpress ook geloof ik, maar bij Blogger niet helaas :-(

    BeantwoordenVerwijderen