moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

12 januari 2011

Cadeautjes

Een hele tijd geleden schreef ik over #Twitkerst...

Ik gaf jullie toen een sneak preview, maar heb nooit meer laten zien wat ik gemaakt heb... jullie hadden dus nog iets te goed!

Ik maakte voor Danielle van Skjønn een mandje met Twitterlogo en een stempel van haar eigen logo:


En voor de tweepersoons #TwitSint die ik met Alja van Larie! vierde, maakte ik een stempel van 1 van haar favoriete figuurtjes: de uil! Die stempel verpakte ik in een zelfgemaakte "wrap". In ruil daarvoor kreeg ik van Larie! echt een supergave uil!


Natuurlijk verpakte ik mijn cadeautjes met Twitter-stempeltjes versierd inpakpapier!
Jammer dat stempelkussen bijna op was...


En dat stempels maken, dat bevalt zo goed dat ik de laatste tijd druk bezig ben met het maken van allerlei stempels. Als cadeautjes en in opdracht. En daar... daar schrijf ik binnenkort een uitgebreider bericht over!

3 opmerkingen:

  1. Ja, leuk hè... en helemaal niet moeilijk om te maken! http://moosmade.blogspot.com/2009/09/niet-ophouden.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit! Ik heb juist ook een mandje gemaakt (zie mijn blog), waarvan ik het patroon vond op vlijtig.blogspot.com
    Echt leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen