moos'made
adj.

made, prepared or pimped by Moos: a moosmade stamp

16 juni 2011

WAARSCHUWING... dit is verslavend!

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen, ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor mijn webshop...

Een paar dagen geleden heb ik als aanvulling op mijn blog en webshop een Pinterest-pagina aangemaakt! Vol stempel-ideeën en nog veel meer moois!

Ken je Pinterest nog niet... je bent gewaarschuwd!!! Zeer verslavend!

Wil je alvast zien welke stempels ik ga verkopen?!
Klik dan hier!
Ik ben benieuwd welke stempels jullie favorieten zijn!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb net op Pinterest bij jou gekeken. Wat leuk! Ik kwam nog iets van mezelf daar ook tegen. Hoe het allemaal werkt weet ik nog niet maar 't ziet er heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk hè... je staat erbij!
    Succes met Pinterest :-)

    BeantwoordenVerwijderen